BLI MEDLEM

Svenska Brukshundklubben har flera former av medlemskap. Välj det som är förmånligast för dig. Alla medlemskap är fullgoda och ger samma rättigheter i din klubb.

Ordinarie ny medlem: Betalar medlemskap i SBK 400 kr och lokal avgift till Haninge BK 250 kr. Totalt 650 kronor.

Delmedlem: Om du redan är medlem i en SBK lokal-ras/klubb och vill bli medlem i Haninge BK för att delta på våra kurser och aktiviteter betalar du bara en lokal avgift på 250 kr per år. Uppge dit medlemsnummer i kassan.

Familjemedlem: Betalar endast en lokal avgift till Haninge BK på 250 kr. Förutsättningen är att någon i din familj, i samma hushåll, redan är ordinarie SBK medlem. Uppge huvudmedlemmens medlemsnummer i kassan. I medlemskapet ingår då inte tidningen Brukshunden. den skickas bara till den ordinarie medlemmen.

Ungdomsmedlem: Är du mellan 7 och 25 år. Gå med i Sveriges Hundungdom (SHU) och välj Svenska Brukshundklubben/Haninge BK som specialklubb. Då får du två medlemskap för priset av ett. Läs mer på http://www.shu.se. SHU erbjuder egna verksamheter, som oftast hålls på våra lokalklubbar. Samma år som du fyller 26 år går ditt medlemskap automatiskt över till Brukshundklubben /Haninge BK.